A P H E L I O N

و این بود آنچه بود

يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

داود هر سال بعد از 30 سالگی ش به هر بهونه ای این جمله رو می گفت : یه روز صبح از خواب بیدار میشی، قبل از این که بدونی تولدته 30 سالگی ت با یه حسی که قبلا تجربه اش نکردی اومده سراغت. 

اما من 30 ساله نشدم. از امروز یک 365 روز که هر .. اصلا من چرا اینجا مینویسم. 

قصد دارم نوشتن در این بلاگ را متوقف کنم. اگر میدانید چطور از نوشته ها بک آپ بگیرم بگید. 

اگر فکر می کنید محل مناسب تری برای نوشتن می شناسید. بگید. 

راه تماس ؟ بهم بگید. 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ
  • آیدین

نظرات  (۱)

  • گابـ ـریئل
  • سلام؛

    تولدت مبارک هرچند که گذشته ...

    خب، هر چند که دوس ندارم یکی از ستاره‌هایی که دارم خاموش شه. ولی نمیتونم کاری کنم.

    چنل تلگرام شاید خوب باشه 

    آدرسشم بهمون بده لطفا، حالا هرجا که کوچ کردی 

    حالتم خوب باشه :)

    پاسخ:
    سلام. ممنونم حالا خیلی هم نگذشته . 
    آره شاید تلگرام جای خوبی باشه . 
    مرسی از تو
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی