A P H E L I O N

پست اول

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سلام خدمت تمامی خوانندگان عزیز ,

+ من به همراه دوست عزیزم لونا بنا بر تصمیم جمعی ( جمع دونفره مون ) گرفته شده , قرار شد وبلاگی با هر عنوانی ایجاد کرده تا مطالبی با هر محتوایی رو در اون نشر دهیم , بدین منظور لازم میدارم افتتاح این بلاگ را اول به خودمان و بعدا به شما تبریک گفته و توجهتون رو در ادامه به لونا جلب میکنم . 


- خب سلام ، لونا هستم و خوشحالم و از این حرفا . وبلاگ های دیگه ای داشتیم ، حرف های زیادی زدیم اما انگیزه ای که باعث میشه دوباره با هم بشینیم و حرف های جدیدی بزنیم میتونه این باشه که از روزمرگی هامون به آسونی رد نشیم. موقعی که آیدین ایده این وبلاگ رو با من مطرح کرد چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم این بود که ازم خواست از چیزهایی که دوست دارم و برام اتفاق میوفته بنویسم، به دقت بنویسم. اینکه نقد بشن. مطمئنا آیدین فکرای دیگه ایم تو سرش هست و تو سرم هست برای اینکه این وبلاگ قدرت یه خونه مستحکم رو برای افکارمون داشته باشه .


+ خب توجه به لونا بسه دیگه , البته اینجا لازمه به این نکته اشاره کنم که من تا این لحظه حتی هنوز ایده رو با این جزئیات مطرح نکرده بودم با لونا, یعنی حتی خودم هم با این جزئیات که لونا گفت به ایده فکر نکرده بودم اما در هر حال , این همون دلیلی میتونه باشه که باعث شده لونا الان بنویسه . 
و اما در آخر باید امیدواری خودم رو اعلام کنم طبیعتا , پس امیدوارم از مطالب ما خوشتون بیاد و افکارمون باهم همپوشانی داشته باشه . 
از طرف لونا هم خودم باز امیدوارم که از مطالب لونا هم خوشتون بیاد و با افکارش همپوشانی داشته باشه افکارتون . 

نکته اول : 
به عنوان نکته ی اول و آخر لازمه اشاره کنم مطالب شامل افکار و نظر های ماست و برگرفته از جزئیات و کلیات زندگی ما و صد البته نگاه های ما به دور و برمون و اینکه درب های بلاگ به روی هر نگاه و فکر تازه ای باز هست و هرکسی فکر می کنه توانایی همسو شدن با ما رو با نگاهی متفاوت از ما داره میتونه با ما باشه . ( البته خب طبیعتا ساده اتفاق نمیوفته )

فعلا ,

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ
  • آیدین

نظرات  (۱)

سلام. 
مجدد معذرت میخوام بابت اتفاق ناخواسته ای که رخ داد. 
ممنون بابت وقتی که گذاشتین و ارزشی که قائل شدین.
پاسخ:
سلام . ایرادی نداره . بعدا اگه دوباره فرصت شد سعی می کنم بنویسم نظرم رو . ممنونم بابت پیامتون . 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی