A P H E L I O N

فردا وارد سال جدید می شویم

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ

سال پیش را قرار گذاشته بودم با دوستی طی یک مراسم دیدار پایان سال امورات سال گذشته و اهداف سال آینده مان را بازگو کنیم. متاسفانه نتوانستیم برای این دیدار به هماهنگی برسیم. بنابر این تصمیم گرفتیم دیدارمان را کمی به عقب تر بی اندازیم و خب مجبور شدیم برای اینکه معنایش را از دست ندهد سال را تا روز دیدار کش بدهیم. یعنی حالا که همگان 6 روز است وارد سال جدید شده اند من و او در سال گذشته مانده ایم. 

 

فردا قراری را برای دیدار گذاشتیم و می توانیم ما هم به شما بپیوندیم. با این حال این 6 روز حس عجیبی داشت. نمیدانم آیا اصلا تمایلی به پا گذاشتن در سال جدید دارم یا خیر. 

 

 

با اینکه میدانیم تمامی این اهداف و مسائل از محتوا تهی هستند اما جدیت در برگزاری این رسومات انسانی بسیار جالب توجه است. 

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ
  • آیدین

نظرات  (۲)

سلام. چرا از محتوا تهی؟ این را ننوشتی

پاسخ:
از منظر نهلیست پسندانه اخیرا ابعاد بی معنا و تهی در زندگی ام گسترش پیدا کرده . که البته باعث ناراحتی نیست.

منم به پوچی میرسم اما از نقطه ی مقابلش، قدم اولم رو دوباره برمیدارم 

پاسخ:
جالبه این حرفیه که من به همه میزنم. چون انرژیم به نسبت یه آدم نهلیست بالاست و پر انگیزه به نظر میرسم همیشه مورد اتهام هستم که دارم حداقل یکی از این دوتا رو تظاهر می کنم :)) در حالی که به نظرم اتفاقا پوچی همه چیز رو باحال تر و زیباتر می کنه و انرژی آدم رو برای انجام دادن چیزها بیشتر می کنه. 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی