A P H E L I O N

استارت

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ
واقعا چه عنوانی بهتر از این میتونستم برای این پست انتخاب کنم , 
حتی به نظرم پست قبلی لایق این عنوان نبود به اندازه ای که این پست لایق این عنوان هست . 
همیشه خب همه دیدیم در اشکال مختلف که شروع شدن فعالیت ها شروع شدن یک کلاس ، جلسه ، گردهمایی . چیزی هست جز اون چند دیقه ی اولی که میان میگن سلام ما فلانی ای هستیم ما جمع شدیم واس اینکه فلان کار کنیم . 
حتی مراسم خواستگاری هم همچین چیزی رو تو خودش داره که همه با عنوان "خب حالا بریم سر اصل مطلب" حداقل یبار اونو تو فیلم ها هم که شده دیدیم و شنیدیم . 
منم واقعیتش همه جور مطلب و مساله و سوال و جواب و کوفت و زهر مار تو ذهنم بود غیر از اینکه خب واقعا باید برای شروع شدنش چیکار کنم . 
مثلا من استاد درس آمار و احتمال مهندسی ام که سر کلاس برای اولین بار حاضر شدم , طبیعتا خب سلام میکنم و خودم و درس رو معرفی میکنم . اینجا یه چیزی هست به نام مقدمه که من برای شروع درس باید بگم . یعنی من میدونم جلسه ی بعدی باید احتمال شیر یا خط بودن سکه رو بررسی کنیم . ولی قبل اون و بعد سلام و معرفی یه فضای خالی وجود که اکثر استاد ها این فضا رو با گفتن " خب واس جلسه اول کافیه نمیخوام درس بدم" پر میکنن و جلسه ی بعدی میان و بی مقدمه شیر و خط سکه رو بررسی میکنن . 
ولی خب متاسفانه ما اینجا همچین آپشنی نداریم به همین دلیل من تصمیم گرفتم که این فضا رو با این پست پر کنم و حداقل نگاهم به این مساله رو با شما در میون بذارم . 

الان اصولیش اینه که بریم سر اصل مطلب منتها هنوزم یه سری جزئیاتی هست که مطرح نشده به نظرم . مثلا اینکه الان که خوب فکر میکنم همچین هم  عنوان مطلب مناسب نیست اما خب واقعا از حوصله ام دیگه خارج که بخوام دوباره در موردش فکر کنم . و تصمیم بزرگی که همین الان و همزمان با تایپ این جمله گرفتم اینه که ، از این به بعد عنوان مطلب رو بعد از نوشتن مطلب انتخاب کنم که این تصمیم به نظرم یکی از موثرترین تصمیمات 2 سال اخیرم بوده . 

امیدوارم وضع نوشتنم و مطالبم واقعا بهتر از این بشه ولی خب شاید بعد ها از این پست به عنوان مینیمم استفاده کردیم تا باهاش بتونم حد چپ و راست رو جهت اثبات پیوستگی اندازه بگیریم .( میدونم حتی در حد یه جمله ی ریاضی هم مفهوم نداشت ولی خب باحال بود ) 

اگر بخوام این پست رو مهم کنم میتونم مثلا بگم تصمیم دارم تا همراه هر پستی که میذارم مطلب رو با صدای خودم یبار بخونم و ضبط کنم و همراه پست ارسال کنم . شاید اینطوری جالب باشه مثلا . 

فعلا , 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ
  • آیدین

نظرات  (۱)

  • دختری از تبار تسنیم ...
  • سلام جسارت نباشه رنگ پس زمینه و رنگ متن چشم و اذیت میکنه
    با آرزوی موفقیت...
    پاسخ:
    کلی زحمت کشیدم یه ترکیب در بیارم که چشمُ اذیت نکنه :-؟
    ولی خب بزار مثلا رنگ متن رو کمی تیره کنم خوب بشه شاید مرسی گفتی . 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی