A P H E L I O N

موس دانای من

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

موس من خیلی میداند . چون هرچیزی که من میدانم و در اینترنت سرچ میکنم را او هم خوانده و نزدیکتر از من از روی تمام آنها با دقت گذر کرده است . موس من حتی چیز هایی را خوانده که من فقط از رویشان رد شدم . موس من حتی از من هم بیشتر میداند ولی چون زبان ندارد همه فکر میکنند من بیشتر از موسم میدانم و هیچکس باور نمیکند که موس من از آنها بیشتر میداند . به هرکس که میگویم در جوابم میگوید موس تو فقط از روی آنها رد میشود . تمام آن مطالب و نوشته ها و تصاویر را لمس میکند . ولی نمیفهمدشان تا بداند . موس تو هیچ چیز نمیداند . موس تو فقط از رویشان با دقت گذر کرده و تک تک کلمات و جملاتشان را لمس کرده . اما هیچ چیز نمیداند چون هیچ چیز نفهمیده . موس تو حتی وقتی روی یک جمله است همان جمله را هم نمیفهمد . 


من میگویم از کجا معلوم شما میفهمید و موس من نمیفهمد ؟؟ شاید اگر موس من هم میتوانست حرف بزند خیلی چیزهارا میگفت . تمام آن متن هارا بازگو میکرد . تمام آن نوشته ها را مو به مو برایتان با صدای بلند فریاد میزد و در آخر میگفت شما هیچ چیز نمیفهمید چون هیچکدام نمیتوانید مثل من مو به مو تمام این جملات را کنار هم بیاورید .


شاید موس من فقط یک مموری و یک بلندگو برای فهمیدن کم داشته باشد . . . 



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ
  • آیدین

نظرات  (۵)

خب آخه مموری نداشته باشه چطوری بدونه رلجوس من ؟ :|



پاسخ:
نمیدونه که مموری داشته باشه هم نمدونه که . منظوزم اینه بعضیا از دونستن فقط فرقشون با موس من یه حافظه و  یه دهن گشاده :|
این جا دو تا نویسنده داره ؟! آن پست مربوط به پی هاش را آیدین نوشته بود ولی انگار جوابش را لونا داده بود ... بهرحال لونه یا لونا مهم نیست ....

به نظرم مردمی که جوابتان را میدهند . زیادی رویتان حساب کرده اند ! کسانی که میگویند : موس تو هیچ چیز نمیداند ...

در جواب شما باید گفت : اتفاقن موس شما همه چیز را که رویش میرود با دقت و با سرعت نور میخواند و در مموری پنهانش زخیره میکند اصلن خیلی بیشتر از آنچه خودتان بدانید از زندگی شما خبر دارد . میداند خلق و خویتان چیست و میداند پدر بزرگتان چند روز پیاپی تحمل دارد برای شام ماهی با سس خردل بخورد. .. . اما این موس همانطور که خودتان گفتید . یک موس بیشتر نیست و نمیتواند حرف بزند . پس هرچه میداند برای خودش میداند و آن را با شما به اشتراک نمیگذارد. چون زبان ندارد . یا شاید زبان هم دارد ولی اصلن دوست ندارد به شما ثابت کند . شاید یک دانای کل است ... مثل راوی داستان . که تا مغز استخوان شخصیت ها را خبر دارد و حتی تا توی رختخواب و فرا تر از آن آنها را دنبال میکند ... ولی هیج ندایی به شخصیت ها نمیدهد و حضورش را به آنها اعلام نمیکند . حال این شخصیت ها هستند که میتوانند برای راوی هویتی قائل شوند و یا او را پست تر از یک موس کامپیوتر در نظر بدارند . بهر حال فرقی برای آنها نمیکند و هرچه میگذرد یک حدس است ... نه بیشتر !

اگر جوابی دادید لطفن خبر دهید چون من توی این سایت نظر زیاد داده ام ممکن است یادم برود کدامشان است :دی


پاسخ:
منظورم از این نوشته اصلا اینها نبود . مثال ضرب المثل به دیوار میگن که موش بشنوه یا همچین چیزی هست . یا شاید به در میگن که تخته بشنوه یا نمیدونم مثل پاس دادن رونالدینهو . 
بله ....چی بگم ....هههههههههییییییع .....
پاسخ:
عب نداره بشین میاد بالاخره دیگه یا خودش یا نامه ش . 
پس ما برگ هویج بودیم و خبر نداشتیم :!
پاسخ:
نفهمیدم  چی شد :| موس در بود تو تخته . یعنی موس م رو فدای فهمیدن شما کردم الان :| 

ببخشید میشه یه برنامه اندروید معرفی کنید واسه اکو دادن به صدا و موسیقی متن گذاشتن واسه صدا؟؟ یادمه واسه یه وبلاگ اینکارو کرده بودین،اگه میشه راهنماییم کنید
پاسخ:
کاش یه لینک وب یا یه ایمیل میذاشتی سجاد جان به هرحال جوابت رو همینجا میدم . اگر کمی با شیوه کار و افکت های صدا آشنایی داشته باشی فکر کنم دوتا نرم افزاری که در ادامه برات لینکشو میذارم کارت رو راه بندازه . البته خودم استفاده نکردم ولی از توضیحاتشون میشه فهمید که قابلیتشو دارن . 
yon.ir/8EuH
yon.ir/Tz4z
امیدوارم کارت راه بیوفته . 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی